sâmbătă, 20 noiembrie 2021

RECENZIE ~ „Umbrele care ne despart” de Tricia Levenseller

 RECENZIE ~ „Umbrele care ne despart” de Tricia Levenseller




~ Despre carte ~

📚 Editura: Storia Books
📚 Nr. pagini: 384
📚 Statut: Standalone/Carte de sine stătătoare
📚 Vârsta: 14+
📚 Gen literar: Young Adult, Fantasy
📚 Rating: 5/5⭐


~ Recenzie ~

🖤 „Umbrele care ne despart” este o poveste în care elementele fantastice, competivitatea, onoarea, dorința de a avea totul și o pasiune greu de ignorat se îmbină extraordinar de bine!

👩🏻 Alessandra Stathos, personajul principal feminin, are o fire puternică, independentă, orgolioasă și încrezătoare. Prin planurile minuțioase pe care și le-a făcut, aceasta vrea să ajungă pe tronul regatului Naxos. Totodată, Alessandra dă dovadă de compasiune și încurajare când este în preajma prietenelor de la curtea regală, sfătuindu-le să fie ele înseși și să nu mai plece urechea la cuvintele celor din jur.

🤴🏻 În ceea ce-l privește pe Kallias Maheras, Regele Umbrelor, pot spune că m-a surprins evoluția lui de la un copil lipsit de orice griji până la tânărul care, după un eveniment foarte tragic, a ajuns să își conducă regatul. Din păcate însă, odată cu această responsabilitate, a ajuns să îi țină la distanță pe toți, inclusiv pe prietenii lui. Dar totul se schimbă când o întâlnește pe Alessandra și, pe măsură ce petrece tot mai mult timp cu ea își dă seama că lanțurile care îi ferecau inima încep să se dezintegreze.

🔥Și exact la fel s-a întâmplat și în cazul Alessandrei: și-a schimbat treptat sentimentele față de Regele Umbrelor. De la dorința de a domni fără el și până la a-i salva viața de atâtea ori este cu adevărat minunat și denotă veridicitatea unui aparent simplu, dar extrem de cuprinzător fapt: iubirea adevărată schimbă totul.

🏰 Vă recomand tuturor această carte! Veți fi cu sufletul la gură în momentele tensionate (mai ales când ajungeți la Final - Care Pe Mine M-a Șocat), veți fi atrași de descrierile și intrigile curții regești și veți dori să nu vă mai opriți din mâncat desert. În plus, mai mult decât orice, veți fi iremediabil îndrăgostiți de cei doi protagoniști a căror poveste de dragoste chiar pare a fi cea dintre doi Viperini.



~ Citate preferate ~

🗡„Nu au găsit niciodată trupul primului și singurului băiat care mi-a frânt inima. Și nici nu o vor face.”

🗡 „Îmi iau libertatea de a mă pierde pe ring, subjugată de pași. Îmi place atât de mult să dansez. Îmi place felul în care trupul îmi devine ușor și fluid când trec de la o mișcare la alta, modul în care piruetele îmi aruncă părul peste umeri sau în care fusta mi se învârte în jurul picioarelor.”

🗡 „Suprimând un zâmbet, permit ochilor noștri să se întâlnească prima oară. Un fior delicios de electrizant îmi străbate întregul trup când ni se întâlesc privirile.”

🗡 „Există ceva aproape hipnotizant când îl privesc dând ordine, ceva care îmi face sângele să curgă mai repede prin vene. Are atâta putere. Bărbații sunt obligați să-l asculte fără niciun cuvânt de protest. Ar înfăptui orice le-ar porunci. 
   Vreau acea putere.
 O văd atât de aproape și asta îmi întărește hotărârea.”

🗡 „- Ce doriți să vă însușiți acum? îl întreb. [...]
- Lumea. Vreau să o stăpânesc pe toată. [...] Dar tu? [...] Tu ce dorești să-ți însușești? [...]
   - Recunoaștere. [...] Tânjesc să trăiesc din plin. Să iau parte la tot [...] Dacă sunt văzută și respectată, alții îmi vor prețui opinia. Vreau puterea de a schimba lucrurile.”

🗡 „- Ești frumoasă. Dar nu îndeajuns de frumoasă încât să mă ispitești. Ești tot ce caut. Ești perfectă.”

🗡 „- Noi doi suntem implicați într-un joc foarte periculos. [...]
   - A fost doar un joc de-a costumatul. Și o căzătură neînsemnată. Nimic cu adevărat periculos, îl asigur zâmbind.
   Privirea lui Kallias mă străpunge cu toată forța unei comete în flăcări.
   - Nu mă refeream la acel joc.
   Ochii lui se îndreaptă ca o săgeată spre buzele mele doar o clipă, apoi se răsucește pe călcâie și se îndepărtează.”

🗡 „- Ești o prietenă adevărată, Alessandra. Cineva pe care îl consider egalul meu în toate privințele”

🗡 „- [...] Pentru că în tine mi-am găsit perechea. În tine mi-am găsit egalul.
   Kallias, Regele Umbrelor, regele meu, mă apucă și mă trage în brațele sale.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RECENZIE ~ „10 Dance” (vol. 7), scris și ilustrat de Satoh Inoue

  RECENZIE ~ „10 Dance” (vol. 7), scris și ilustrat de Satoh Inoue ~ Despre carte ~ 📚 Editura:  Kodansha 📚 Achiziționare:  Manga Cărtureșt...