RECENZIE ~ „10 Dance” (vol. 3), scris și ilustrat de Satoh Inoue

📚 Nr. pagini: 192
📚 Statut: Volumul 3 din seria „10 Dance”
📚 Vârsta: 16+
📚Gen literar: Manga, Sports, Romance, Seinen, Yaoi (BL), LGBT+
📚 Rating: 5/5⭐

~ Recenzie ~

❤ Cel de-al treilea volum al seriei manga „10 Dance” este, momentan, preferatul meu din serie! Și clar abia aștept să citesc și restul volumelor (tocmai a apărut al șaptelea, iar intuiția îmi spune că vor fi 10 în total)!
👬🏻 Revenind însă la a treia parte a poveștii lui Sugiki și Suzuki - maeștrii dansurilor de salon și latino -, recunosc că nu credeam că pot fi iremediabil fermecată de complexitatea și totodată fragilitatea relației dintre ei. Având ca fundaluri sala de antrenamente, parcul ori chiar metroul, autorul creionează foarte frumos legătura tot mai strânsă dintre cei doi dansatori.
❤  Ceea ce am adorat, în primul rând, a fost faptul că aflăm mai multe detalii despre trecutul protagoniștilor (de exemplu cum era copilăria și adolescența lor și cum au fost primele experiențe în lumea competițiilor). Iar acestea sunt redate într-un mod firesc, fără vreo presiune exterioară, în momentele în care discută unul cu altul, dar și când în scenă își fac apariția un vechi prieten de-al lui Sugiki și doi reporteri care îi iau interviu lui Suzuki.
👬🏻  Iar celălalt aspect care mi-a plăcut foarte mult a fost legat de chimia tot mai crescândă a celor doi. Sugiki a lăsat deoparte, chiar și pentru câteva clipe, trăsăturile cu care era obișnuit (rigoarea, strictețea și distanțarea); de cealaltă parte, Suzuki a decis să o ia pe un drum nou pentru câteva clipe (lipsit de expansivitatea și distracția obișnuite). Astfel, amândoi au trăit momente unice, tandre și care i-au luat și mai mult prin surprindere.