luni, 22 ianuarie 2024

RECENZIE ~ „Rivali divini” (vol. 1) de Rebecca Ross

 RECENZIE ~ „Rivali divini” (vol. 1) de Rebecca Ross



~ Despre carte ~

📚  Editura: Corint

📚  Traducător: Loredana Voicilă

📚  Nr. pagini: 448

📚Statut: Volumul 1 din duologia „Scrisori fermecate”

📚   Vârsta: 14+

📚   Gen literar: Historical Fantasy, Young Adult

📚   Rating: 5/5⭐


~ Recenzie ~

💌Spune-mi că ai iubit cartea „Rivali divini” fără să-mi spui că ai iubit cartea „Rivali divini”! Încep eu: mi-am făcut manichiura în ton cu coperta; am pus laolaltă mai multe ediții speciale ale poveștii lui Iris și Roman; am vorbit aproape fără încetare despre scrisori fermecate la clubul de carte Cititoarele.

📜Primul volum al duologiei „Scrisori fermecate” scris de Rebecca Ross m-a vrăjit iremediabil! Misterul din jurul mașinilor de scris, amploarea crescândă a războiului dintre zeități unde muritorii sunt pionii principali, înfruntarea celor mai mari temeri și dorința de a rămâne cu persoana dragă orice s-ar întâmpla - acestea sunt elementele-cheie ale cărții „Rivali divini”.

💌Le datorez mult lui Iris și Roman. Povestea lor, tradusă în română cu măiestrie și duioșie de magica Loredana, este absolut minunată! De la tachinările zilnice pe care și le făceau în cadrul redacției unde lucrau, la a-și pune sufletul pe tavă prin intermediul schimbului magic de scrisori și până la a încununa sentimentele pe care și le poartă - aceasta numesc eu o veritabilă și unică șansă de a cunoaște în profunzime o persoană și a decide să îi rămăi alături până la sfârșit.

📜Cât despre cadrele diverse în care s-au desfășurat evenimentele (orășelul natal și zonele din aproprierea frontului), personajele secundare (care au adus nelipsita sclipire a întregii povești) și detaliile despre izbucnirea războiului între zeii Dacre și Enva - toată admirația mea! Totul a fost descris atât de frumos încât am simțit că mă aflu alături de Iris și Roman în miezul acțiunii.

💌Vă recomand cu toată ființa mea să citiți „Rivali divini”! Nu doar că veți fi fermecați  de tot ce are loc între paginile cărții, dar, poate că asemeni mie, veți fi impulsionați să vă (re)apucați de scris despre poveștile din care faceți parte, fie ele reale sau magice!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RECENZIE ~ „10 Dance” (vol. 7), scris și ilustrat de Satoh Inoue

  RECENZIE ~ „10 Dance” (vol. 7), scris și ilustrat de Satoh Inoue ~ Despre carte ~ 📚 Editura:  Kodansha 📚 Achiziționare:  Manga Cărtureșt...